Må indrømme jeg her til morgen er lidt ekstra begejstret - ikke fuldstændig ekstatisk - men alligel en ekstra glad mand:
En af vore strategier omkring varemærke-opbygningen af vort produkt ligger i såkaldte "spokespeople" eller på godt dansk: Talspersoner; kendte personer som offentligt rekommendere vort produkt.
Hidtil har fokus lagt på idrætsudøvere; sportsfolk - men vi taler ikke om sponsorater, som kendes i andre sammenhænge, men alene det faktum, at de GERNE vil dele deres erfaringer omkring vores produkt med andre.
Selvfølgelig har det jo også en værdi for dem - helt sikkert!
Uofficielt har både action-helten Steven Stegall - og Discovery Channels "Crocodile Hunter" bekendt deres kulør omkring vort produkt, men ikke som "talspersoner".
Så jeg må simpelthen kaste meddelelsen ud i ren begejstring:
En ikke helt ukendt person har valgt at blive talsmand for TNI; måske kender du ham allerbedst som makker til Mel Gibson i Dødbringende Våben filmene - eller du har set ham i flere af hans andre film: Danny Glover - på noni superfrugt Tahitian Noni Juice ;-)
Du kan læse mere på:
www.lasseburholt.com/dannyglover.htm
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment