Wednesday, March 08, 2006

Et Dødbringende Våben i kampen om branding

Må indrømme jeg her til morgen er lidt ekstra begejstret - ikke fuldstændig ekstatisk - men alligel en ekstra glad mand:

En af vore strategier omkring varemærke-opbygningen af vort produkt ligger i såkaldte "spokespeople" eller på godt dansk: Talspersoner; kendte personer som offentligt rekommendere vort produkt.

Hidtil har fokus lagt på idrætsudøvere; sportsfolk - men vi taler ikke om sponsorater, som kendes i andre sammenhænge, men alene det faktum, at de GERNE vil dele deres erfaringer omkring vores produkt med andre.

Selvfølgelig har det jo også en værdi for dem - helt sikkert!

Uofficielt har både action-helten Steven Stegall - og Discovery Channels "Crocodile Hunter" bekendt deres kulør omkring vort produkt, men ikke som "talspersoner".

Så jeg må simpelthen kaste meddelelsen ud i ren begejstring:

En ikke helt ukendt person har valgt at blive talsmand for TNI; måske kender du ham allerbedst som makker til Mel Gibson i Dødbringende Våben filmene - eller du har set ham i flere af hans andre film: Danny Glover - på noni superfrugt Tahitian Noni Juice ;-)

Du kan læse mere på:
www.lasseburholt.com/dannyglover.htm

1 comment:

Tony said...

Nous rencontrons souvent dans le domaine de la nutrition La production de NONInutrition exempte de pesticides � lieu dans une partie privil�gi�e de l'�le de Tahiti, sur les hauteurs o� le Noni nutritionse cultive en abondance et donne toute sa force et toute la vigueur d'un fruit sauvage. Le jus, ensuite d�shydrat� et lyophilis� pour une consommation plus facile et tout aussi saine, est effectu� par pression � froid.