Saturday, March 31, 2007

Hummer som promotion-vogn


I midten af ugen kastede jeg et spørgeskema omkring hvilken af 5-7 forskellige slæder man evt. vil bruge som promotion vogn...
Spørgeskema-tråden er: Amino debatforum - spørgeskema: Hvilken promotion-slæde

Konklusionen (31.03.07) er klar: Valget faldt på Hummer´en, hele 42% mener at Hummer trods alt er den meste opsigtvækkende vogn at kaste klistermærker og WWW adresser på. Janteloven hersker alligevel ikke --- kun lidt ;-)

Jeg husker iøvrigt mit første møde med Hummeren... det var for mange, mange år siden - under Dana Cup i Hjørring.. Nike havde en helt sort Hummer kørende rundt i byen - konstant - under hele Cup´en med en stor hvid "swoosh" henad siden. Driveren var en mega-stor neger.

Det år griflede jeg også flere Post It sedler op på min opslagstavle - for på daværende tidspunkt kunne man kun købe Hummer i Sverige - og jeg aaahaaa! - der må være en forretningsmulighed: Købe en Hummer til udlejning i forbindelse med promotion opgaver.... som mange andre brilliante ideer forblev det ved Post-It sedlerne på tavlen... ;-)

Lasse Burholt

No comments: