Monday, March 26, 2007
Den sunde chokolade revolution
Det er ekstremt spændende at tjekke det amerikanske marked når man vil indsigt i nye trends indenfor vores branche - og iøvrigt spejde rundt for, at se hvad der måske kan blive grundlaget for ekspansion i Europa.
Lige nu rasler selskaber som Bionovix med produktet Meridium XN: Uhyre spændende produkt, men det er simpelthen for hurtigt ude; smagen er simpelthen for grotesk - af samme grund er selskabet ved at lave en ny version, nye varianter. Fik Meridium XN sendt fra en af mine amerikanske forbindelser. Produktet virker! Men er tilbage på tegnebrættet for re-lanchering.
Reishigo er på banen med nye specialkaffe produkter - og senest har jeg studeret Xocai i kortene; eller rettere MXI der med sit Xocai brand vil revolutionere Network Marketing branchen med "sundt chokolade" i forskellige produktgrupper; chokoladebarer og iøvrigt en "antioxidant beverage" (ja, funktionelle drikke er stadig hot!).
Sådan skriver MXI på deres web (om deres antioxidant-drik):
MXI Corp recognizes the importance of providing multiple products focusing on the benefits of unprocessed cacao and açai berries. As we are all aware, there is not a single product that can please everyone. MXI Corp would now like to share with the Network some exciting information about the new Xoçai Activ™.
Har du bredt kendskab til branchen vil du måske straks bemærke at MXI/Xocai gør brug af acai bærrene, som også er hovedbestanddelen i Fruda Vidas eventyr udi helsedrikke på Network Marketing.
Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg lige brugte lidt ekstra tid da jeg var omkring Xocai websiten, dels fordi deres branding, deres hjemmeside, deres produkter ser indbydende ud - og må igen lige prikke til Enliven folkene endnu engang: Puuuh, der er lang vej for jer online ;-)
Umiddelbart kunne selskabet for så vidt godt være "the next big thing" - ingen tvivl om at produkterne tiltaler et stort marked - og jeg er da tilbøjelig til at sige: What the heck, lets go for it...
Lige indtil jeg klikkede på "Compensation Plan".... så faldt interessen: Endnu en binær plan!
Det er altså svært ikke at få fniller; jo vidst er binære planer perfekte når der skal hypes, bygges stærkt; "Fear of loss"-princippet - men ak du lieber August, det trækker i den grad ned... men nu er jeg jo også Uni-Level mand!
Tag en tjekker på Xocai. Muligt du kan finde en debat på samme selskab og produkt-kategorien chokolade på Amino.
Lasse Burholt
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment