Wednesday, April 04, 2007

Nr.1 på Google - søgeresultater på MLM og Network Marketing

Må indrømme jeg smiler lidt bredere end normalt - det skyldes en tur på Google hvor jeg søgte på branche-relateret søgeord; Network Marketing og MLM - som jo om nogen ord er de ord der meget præcist beskriver hvad jeg beskæftigere mig med - og interessere mig for.

Og netop en søgning på Network Marketing og MLM p.t. ranchere mig, mit navn, ganske højt i søgeresultaterne...

Søgeresultat for MLM (klik på billedet for at se resultatet):


Som det fremgår af søgning på MLM, så er resultat nummer et relateret til Amino, MEN med mit navn i relation til søgningen... det er da cool nok! Eksponering ;-)

Søgeresultat for Network Marketing (klik på billedet):


Igen er mit navn relateret til en søgning på "network marketing", som rangere højt blandt resultaterne... endnu mere eksponering af mit navn ;-)

Sidste interessante søgeord er "iværksætter blog", som jo direkte relatere til denne blog... for få dage siden lå jeg nummer to - men en debat som søgeresultatet på "iværksætter blog" har rykket dels nummer et (Brian Frænde) og dels mig, nummer to lidt ned... men stadig rangere jeg ganske pænt - og højt på listen:


Alt i alt så klarer jeg mig da ganske ok, når det kommer sig eksponering i forhold til mine hoved-interesse områder ;-)

Lasse Burholt, 04.04.07

No comments: